.:SmOk@;]
Tuesday, 2025-07-22, 3:22 AM
Welcome Гост | RSS
Home | Уроци за Zombie Plague 4.2 - Форум | Sign Up | Log In
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Уроци за Zombie Plague 4.2
SmOk@Date: Saturday, 2009-04-04, 2:32 PM | Message # 1
Multi killer
Group: Администратор
Messages: 171
Reputation: 15564
Status: Offline
Здравейте в тази тема ще се опитам да ви обясна всичко кое как се прави относно мода.

Първо искам да кажа, че искам всеки, който ще има въпрос първо да прочете ЦЯЛАТА тема после да пита.

Така нека започнеме.

Как да смениме моделите в играта ?

- Няма да можеме да смениме абсолютно всичките модели а само тези, които ги има в мода и са позволени от самия плъгин.

Отворете zombie_plague40.sma
И намерете реда (по-лесно става като натиснете CTRL + F и като ви излезне едно ново прозорче пишете думата, която търсите)
Така след като намерите това тука съм показал всичките модели, които може да се сменат.
/ Player Models (randomly chosen, add as many as you want)

За да се ориентирате кой ред за какво е прочетете
new const model_nemesis след new const model_ се казва тоя ред за кой модел е..
В нашия случей е модела на nemesis в скобите пишете модела а той трябва да е сложен в папката: models/player/nemesis2/nemesis.mdl
Винаги трябва да пишете само името на папката а не модела.
new const model_nemesis[][] = { "nemesis2" } // Nemesis
new const model_survivor[][] = { "leet3", "artic2" } // Survivor
new const model_human[][] = { "arctic1", "guerilla1", "leet2", "terror2", "gign1", "gsg91", "sas1", "urban1", "guerilla2" } // Human
new const model_admin[][] = { "vip", "vip3", "vip1" } // Admin (human)
new const model_admin_zombie[][] = { "depredador1", "depredador2", "depredador3" } // Admin (zombie)
Ако искате още 1 модел слагате { "nemesis2", "името на папката" }
и накрая да няма запетайка както при "nemesis2",

КАК ДА СМЕНИМЕ ЗВУЦИТЕ ?

Нека вземеме тези за пример:
// Sound list (randomly chosen, add as many as you want)
new const sound_win_zombies[][] = { "ambience/the_horror1.wav", "ambience/the_horror3.wav", "zombie_plague/town_zombie_call1.wav" }
new const sound_win_humans[][] = { "zombie_plague/win_humans7.wav", "zombie_plague/win_humans6.wav", "zombie_plague/win_humans5.wav", "zombie_plague/win_humans4.wav", "zombie_plague/win_humans3.wav", "zombie_plague/win_humans2.wav", "zombie_plague/win_humans1.wav", "zombie_plague/sun_lwzp_hsurvive4.wav", "zombie_plague/uctt_lwzp_hsurvive3.wav", "zombie_plague/sun_lwzp_hsurvive2.wav" }
new const sound_win_no_one[][] = { "" }

Няма нищо сложно честно казано .....

По принцип тези кварове (настройки) са направени така, че да сочат към cstrike/sound тоест от там взима звуците
За това ако искате си правите нова папка примерно: test/win_humans55.wav
папката test трябва да е в sound
пример: new const sound_win_humans[][] = { "test/win_humans1.wav", "test/win_humans2.wav" }
Така за все звук

КАК ДА ПУСНЕМЕ МУЗИКА ПО ВРЕМЕ НА ИГРАТА.

Лесно намерете линията

/ Uncomment the following line to enable ambience sounds
//#define AMBIENCE_SOUNDS

#if defined AMBIENCE_SOUNDS // Ambience Sounds List (only .wav and .mp3 formats supported)
// Infection Rounds
new const sound_ambience1[][] = { "zombie_plague/HL1_song14.mp3" } // sounds (played randomly)
new const Float:sound_ambience1_duration[] = { 130.0 } // duration in seconds of each sound
// Nemesis Rounds
new const sound_ambience2[][] = { "zombie_plague/HL1_song14.mp3" }
new const Float:sound_ambience2_duration[] = { 130.0 }
// Survivor Rounds
new const sound_ambience3[][] = { "zombie_plague/ambience.wav" }
new const Float:sound_ambience3_duration[] = { 17.0 }
// Swarm Rounds
new const sound_ambience4[][] = { "zombie_plague/ambience.wav" }
new const Float:sound_ambience4_duration[] = { 17.0 }
// Plague Rounds
new const sound_ambience5[][] = { "zombie_plague/ambience.wav" }
new const Float:sound_ambience5_duration[] = { 17.0 }
#endif

И махнете //
преди #define AMBIENCE_SOUNDS
Така вие пускате опцията за музика по време на играта.
Няма да давам пример работата е същата както при слагането на звуци
new const Float:sound_ambience2_duration[] = { 130.0 }
Е това ако искате го сменяте на 240.0 секунди в зависимост колко е дълга песента.

Ако искате да има ваши оръжия от това, което е по принцип просто намерете линята:
// Buy Menu: Primary and Secondary Weapons
new const g_primary_items[][] = { "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_m4a1", "weapon_ak47", "weapon_sg552", "weapon_aug", "weapon_scout",
"weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_tmp", "weapon_mac10", "weapon_ump45", "weapon_mp5navy", "weapon_p90" }
new const g_secondary_items[][] = { "weapon_glock18", "weapon_usp", "weapon_p228", "weapon_deagle", "weapon_fiveseven", "weapon_elite" }
И махнете/ добавете оръжие, името на оръжието.

Ако искате да смените цените на Ехтра Итемс:
намерете линията: // Extra Items: Weapons and their costs
new const g_extra_names[][] = { "Napalm Nade", "Frost Nade", "Flare", "AWP Magnum Sniper", "M249 Para Machinegun", "SG550 Auto-Sniper", "G3SG1 Auto-Sniper" }
new const g_extra_items[][] = { "weapon_hegrenade", "weapon_flashbang", "weapon_smokegrenade", "weapon_awp", "weapon_m249", "weapon_sg550", "weapon_g3sg1" }
new const g_extra_costs[] = { 4, 4, 2, 8, 10, 10, 10 }

Така примерно на първото оръжие ви е 4 аммо пакс.
Гледате този ред: new const g_extra_costs[] = { 4, 4, 2, 8, 10, 10, 10 }

КАК ДА СМЕНИТЕ ВРЕМЕТО В ИГРАТА ?

// Weather Effects: uncomment a line to have the desired effect
#define AMBIENCE_RAIN // Дъжд
//#define AMBIENCE_SNOW // Сняг
#define AMBIENCE_FOG // Мъгла

Махнете // преди реда

КАК ДА СМЕНИТЕ ЦВЕТА НА МЪГЛАТА ?
Намерете линята:
#if defined AMBIENCE_FOG // Fog Customization (if enabled)
new const FOG_DENSITY[] = "0.0018" // Density
new const FOG_COLOR[] = "156 156 156" // Color: Red Green Blue
#endif

И на първото
new const FOG_DENSITY[] = "0.0018" //Плътност
Това е плътност на мъглата колкото по-ниско толкова повече мъгла ще има или обратното беше...
На 2-рия ред
new const FOG_COLOR[] = "156 156 156" // Color: Red Green Blue
Тука въвеждате RGB формат на цвета.
Можете да си изберете от : http://89.215.255.30/color.html само не слагайте - между цифрите.

КАК ДА СМЕНИМЕ НЕБЕТО ?

Намерете линята: // Sky Names (randomly chosen, add as many as you want)
new const skynames[][] = { "space", "blood1_" }

Хващате файловете на небето и ги слагате в 1 папка в cstrike/gfx/test примерно.
И така new const skynames[][] = { "test" }

КАК ДА СМЕНИМЕ МОДЕЛИТЕ НА ЗОМБИТАТА ?
Отворете zp_zclasses40.sma

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Името на зомбито" }
new const zclass1_info[] = { "Описанието" }
new const zclass1_model[] = { "Името на папката" } (Модела трябва да е в models/player/test/test.mdl)
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } (за ръцете се слагат в models/zombie_plague/v_test.mdl)
const zclass1_health = 3200 (кръвта на зомбито)
const zclass1_speed = 280 (бързината му)
const Float:zclass1_gravity = 1.0 (гравитацията му) Като се има в предвит, че 1.0 = на 800
const Float:zclass1_knockback = 1.0 (силата на knockback)

Тука са настройките на зомбитата ми от 89.215.255.30:27014 >.::SmOka_RuLZzZ_ZomBIE_Mods::. [SUN]

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "SPEEDY ZOMBIE" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "raptor_v2" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 2000
const zclass2_speed = 300
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 2.25

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "JUMPING ZOMBIE" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "soldier_uctt" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloody_sun.mdl" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 250
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 2.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "BIG ZOMBIE" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Knockback--" }
new const zclass4_model[] = { "bigzombie_v2" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_headcrab_heads.mdl" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 250
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "STEELING HP ZOMBIE" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_swarm_sun" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_headcrab_heads.mdl" }
const zclass5_health = 2200
const zclass5_speed = 270
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 2.0
const zclass5_infecthp = 1000 // extra hp for infections

 
alfi95Date: Sunday, 2009-04-05, 12:15 PM | Message # 2
First blood
Group: Потребител
Messages: 69
Reputation: 2
Status: Offline
много добри уроци браво cool
 
kiky_94Date: Monday, 2009-04-06, 11:43 AM | Message # 3
Multi killer
Group: Потребител
Messages: 200
Reputation: 6
Status: Offline
оо тука в зомби мода зимам м4а1 и с 3-4 удара в главата и му зимам 1к хп
 
NiggaDate: Monday, 2009-04-06, 10:05 PM | Message # 4
First blood
Group: Потребител
Messages: 60
Reputation: 3
Status: Offline
Мерси за урока - точно това ми трябваше да му помогна на един приятел за сървъра...

А да и между другото - забравил си да добавиш,че накрая,когато си готов с настройките и Save-неш,трябва да компилираш SMA файла smile

 
SmOk@Date: Monday, 2009-04-06, 10:22 PM | Message # 5
Multi killer
Group: Администратор
Messages: 171
Reputation: 15564
Status: Offline
Тоя урок не съм го направил за ботове извинявай а за напреднали wink
 
nPe3ePBaTuBDate: Wednesday, 2009-04-08, 2:57 PM | Message # 6
Multi killer
Group: Потребител
Messages: 145
Reputation: 5
Status: Offline
супер урок
 
NexTDate: Wednesday, 2009-04-08, 6:42 PM | Message # 7
First blood
Group: Потребител
Messages: 49
Reputation: 0
Status: Offline
ТоЗи Урок свърши чудесна работа .. cool
 
kiky_94Date: Wednesday, 2009-04-08, 8:32 PM | Message # 8
Multi killer
Group: Потребител
Messages: 200
Reputation: 6
Status: Offline
с бавната помпа направо зомбитата немат шанс но и това е доста добро tongue
 
SmOk@Date: Wednesday, 2009-04-08, 8:40 PM | Message # 9
Multi killer
Group: Администратор
Messages: 171
Reputation: 15564
Status: Offline
Quote (kiky_94)
с бавната помпа направо зомбитата немат шанс но и това е доста добро

Абе това какво има общо с темата заслужаваш БАН
manythought
 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

.:SmOK@;] site © 2025